Blue Ocean Strategy workshop
Rádi byste se prosadili mezi konkurencí, chcete získat nové zákazníky a najít si své místo na trhu? Potřebujete poradit s návrhem nového produktu a jeho uvedením na trh? Absolvujte náš praktický workshop: Blue Ocean Strategy.
Workshop je také možné realizovat pro skupinu 6–12 účastníků přímo ve vaší společnosti a přizpůsobit obsah a formu vašim potřebám. Nejčastější variantou je rozšíření workshopu o více dní, ve kterých se s týmem věnujeme konkrétnímu zadání z vaší společnosti. Workshop je možné realizovat prezenčně i online.
Cena workshopu na klíč se odvíjí od počtu školících dní. Pro více informací nás kontaktujte.
Standardní délka workshopu je 6 hodin.
Description
Workshop Blue Ocean Strategy je vhodný pro všechny, kteří chtějí hledat nové tržní možnosti, navrhují nové produkty v podobě výrobku nebo služby a jsou zodpovědní za jejich úspěšné uvedení na trh.
Během workshopu vás naučíme:
- Ohodnotit portfolio vašich produktů z pohledu potenciálu růstu výnosů a zisku.
- Analyzovat klíčové konkurenční faktory vašeho odvětví.
- Odhalovat bariéry, které odrazují zákazníky od nákupu vašeho produktu.
- Systematicky navrhovat atraktivnější produkt pro stávající i nové zákazníky.
Během workshopu si rozebereme případové studie vytvoření masové poptávky. Následně prakticky aplikujeme nástroje a metodiku Blue Ocean Strategy (Strategie modrého oceánu) na váš produkt.
Co se naučíte
Na úvod první lekce si shrneme vaše očekávání, bude následovat úvod do metodiky Blue Ocean Strategy a rozebereme si první případové studie. Vysvětlíme si první nástroj, který v týmu prakticky použijeme a budeme diskutovat. Na konci lekce si řekneme, co bude třeba si připravit na další lekci. V průběhu všech lekcí budeme využívat lehce ovladatelnou virtuální tabuli umožňující týmovou práci a připravené šablony nástrojů.
V následujících lekcích krátce zreflektujeme předchozí aktivity, pak budeme pokračovat vysvětlením dalšího nástroje, který v týmu prakticky použijeme, a budeme diskutovat. Na konci každé lekce si řekneme, co bude třeba si připravit na lekci další.
Na závěr poslední lekce prodiskutujeme případnou konzultační a expertní podporu ze strany SC&C Partner při realizaci vašeho projektu.
Harmonogram
- Vysvětlíme si principy metodiky Blue Ocean Strategy a na základě videoprezentace si představíme případovou studii. Budeme se věnovat výběru produktu vhodného pro váš inovační projekt.
- Provedeme základní porovnání vaší hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.
- Vymezíme a pojmenujeme současné zákazníky a tzv. tři okruhy „nezákazníků“. Identifikujeme bariéry, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání vašeho současného výrobku nebo služby.
- Představíme si šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po vašich produktech.
- Na základě předchozích informací inovujeme produkt. Eliminujeme charakteristiky a vlastnosti produktu, o které zákazník již nestojí a které způsobují problémy a zbytečné náklady. Naopak posílíme a vytvoříme důležité vlastnosti produktu. Navrhneme koncepty nového produktu a vybereme optimální variantu.
Pro koho
- majitele firem, CEO
- pracovníky oddělení marketingu
- pracovníky oddělení obchodu
- pracovníky oddělení vývoje
- jakéhokoliv zájemce o metodiku Blue Ocean Strategy
Zahrnuto v ceně
- případové studie a metodický postup pro okamžitou aplikaci na řešení vašeho projektu
- výsledky vaší práce na virtuální tabuli
- šablony metod a nástrojů využitelné při realizaci vašeho inovačního projektu Blue Ocean
- ebook Textbook
Related products
-
Black Belt Lean Six Sigma
Místo konání: podle domluvyDetail kurzu -
Problem Solving – RCA
Místo konání: podle domluvyDetail kurzu -
TRIZ: Systematická a kreativní inovace
Místo konání: podle domluvyDetail kurzu -
Green Belt Lean Six Sigma
Místo konání: podle domluvyDetail kurzu