5S: Pořádek na pracovišti

Cena: Na základě nabídky
Místo konání: podle domluvy

Ztrácíte při práci čas a snižuje se její efektivita kvůli hledání nástrojů a pomůcek na pracovišti? Trvá vám příliš dlouho zaškolení nového zaměstnance a je těžké se na pracovišti zorientovat? Naučte se s námi efektivně nastavit pořádek a organizovanost na pracovišti, a zvýšit tak jeho i vaši produktivitu.

Na našem tréninku 5S: Pořádek na pracovišti vás naučíme pět kroků, které je potřeba v rámci štíhlé výroby i štíhlé administrativy podniknout, abyste vytvořili pracoviště, které bude nejen funkční, ale i příjemné.

Školení je také možné realizovat pro skupinu 6–⁠12 účastníků přímo ve vaší společnosti a přizpůsobit obsah a formu vašim potřebám. Nejčastější variantou je rozšíření tréninku o jeden i více dní, které strávíme přímo s účastníky na vybraném pracovišti, a principy 5S si reálně ukážeme nebo některé fáze 5S i společně zavedeme. Počet dní záleží na individuální domluvě, potřebě vaší firmy i velikosti daného pracoviště. Cena kurzu na klíč se odvíjí od počtu školících dní.

Standardní délka školení je 2-3 dny dle pracoviště.
Požádat o nabídku

Popis

Metoda 5S je součástí štíhlého řízení firem. 5S vám ukáže, jak zlepšovat procesy, předcházet vadám, snižovat náklady a zvyšovat bezpečnost práce i výkonnost týmu. Pomocí organizace, přehlednosti a čistotě na pracovišti ve výrobě i v administrativě.

V rámci 5S nejde jenom o to uklidit, ale také usnadnit si práci pomocí správně organizovaných pomůcek, velmi rychlého odhalení nestandardního stavu, rychlého proškolení nových zaměstnanců a výrazného omezení času a energie na hledání pomůcek.

Doplněním o metodu QRQC (Quick Response Quality Control) dosáhnete rychlé reakce a kontroly kvality a zabráníte opakujícím se problémům. Budete schopni ochránit vaše interní procesy a zabránit tomu, aby se nekvalitní produkt dostal k vašemu zákazníkovi.

Získáte znalosti, které vám umožní stát se výkonnými členy řešitelských týmů. Naučíte se zjišťovat příčiny problémů, provádět nápravná opatření vedoucí k zamezení jejich opakovanému výskytu a doporučovat zlepšování procesů. Práce na analýze bude efektivnější, účinnější a výsledkem bude zvýšená spokojenost interních a externích zákazníků.