Blue Ocean Strategy workshop

Cena: Na základě nabídky
Místo konání: podle domluvy

Rádi byste se prosadili mezi konkurencí, chcete získat nové zákazníky a najít si své místo na trhu? Potřebujete poradit s návrhem nového produktu a jeho uvedením na trh? Absolvujte náš praktický workshop: Blue Ocean Strategy.

Workshop je také možné realizovat pro skupinu 612 účastníků přímo ve vaší společnosti a přizpůsobit obsah a formu vašim potřebám. Nejčastější variantou je rozšíření workshopu o více dní, ve kterých se s týmem věnujeme konkrétnímu zadání z vaší společnosti. Workshop je možné realizovat prezenčně i online.

Cena workshopu na klíč se odvíjí od počtu školících dní. Pro více informací nás kontaktujte.

Standardní délka workshopu je 6 hodin.
Požádat o nabídku

Description

Workshop Blue Ocean Strategy je vhodný pro všechny, kteří chtějí hledat nové tržní možnosti, navrhují nové produkty v podobě výrobku nebo služby a jsou zodpovědní za jejich úspěšné uvedení na trh. 

Během workshopu vás naučíme:

  • Ohodnotit portfolio vašich produktů z pohledu potenciálu růstu výnosů a zisku.
  • Analyzovat klíčové konkurenční faktory vašeho odvětví.
  • Odhalovat bariéry, které odrazují zákazníky od nákupu vašeho produktu.
  • Systematicky navrhovat atraktivnější produkt pro stávající i nové zákazníky.

Během workshopu si rozebereme případové studie vytvoření masové poptávky. Následně prakticky aplikujeme nástroje a metodiku Blue Ocean Strategy (Strategie modrého oceánu) na váš produkt.

Co se naučíte

Na úvod první lekce si shrneme vaše očekávání, bude následovat úvod do metodiky Blue Ocean Strategy a rozebereme si první případové studie. Vysvětlíme si první nástroj, který v týmu prakticky použijeme a budeme diskutovat. Na konci lekce si řekneme, co bude třeba si připravit na další lekci. V průběhu všech lekcí budeme využívat lehce ovladatelnou virtuální tabuli umožňující týmovou práci a připravené šablony nástrojů.

V následujících lekcích krátce zreflektujeme předchozí aktivity, pak budeme pokračovat vysvětlením dalšího nástroje, který v týmu prakticky použijeme, a budeme diskutovat. Na konci každé lekce si řekneme, co bude třeba si připravit na lekci další.

Na závěr poslední lekce prodiskutujeme případnou konzultační a expertní podporu ze strany SC&C Partner při realizaci vašeho projektu.

Harmonogram

  • Vysvětlíme si principy metodiky Blue Ocean Strategy a na základě videoprezentace si představíme případovou studii. Budeme se věnovat výběru produktu vhodného pro váš inovační projekt.
  • Provedeme základní porovnání vaší hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.
  • Vymezíme a pojmenujeme současné zákazníky a tzv. tři okruhy „nezákazníků“. Identifikujeme bariéry, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání vašeho současného výrobku nebo služby.
  • Představíme si šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po vašich produktech.
  • Na základě předchozích informací inovujeme produkt. Eliminujeme charakteristiky a vlastnosti produktu, o které zákazník již nestojí a které způsobují problémy a zbytečné náklady. Naopak posílíme a vytvoříme důležité vlastnosti produktu.  Navrhneme koncepty nového produktu a vybereme optimální variantu.

Pro koho

  • majitele firem, CEO 
  • pracovníky oddělení marketingu
  • pracovníky oddělení obchodu
  • pracovníky oddělení vývoje
  • jakéhokoliv zájemce o metodiku Blue Ocean Strategy

Zahrnuto v ceně

  • případové studie a metodický postup pro okamžitou aplikaci na řešení vašeho projektu
  • výsledky vaší práce na virtuální tabuli
  • šablony metod a nástrojů využitelné při realizaci vašeho inovačního projektu Blue Ocean
  • ebook Textbook